..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Runy i Słowa Runiczne w Diablo 2

Runy

Nasz kochany Blizzard dodał do diablo urozmaicenie - w dodatku można było znaleźć runy. Jak wiadomo, każda z run ma swoje własne niepowtarzalne właściwości, które możemy wykorzystać wkładając je w przedmioty z gniazdem. Są tak zwane "słabe runy"; i "mocne runy", a mianowicie od EL do ORT - które bardzo łatwo znaleźć, są też runy mocne, których możemy w ogóle nie spotkać np . ZOD, BER. Najbardziej lubianym sposobem użycia run, jest stosowanie ich w Słowa Runiczne (o tym za chwilę). Otrzymany wówczas przedmiot nabiera nowych, nadzwyczajnych właściwości. Runy w Diablo2 są najważniejszą kartą przetargową (battle.net). Najczęstszą runą, którą używa się do handlu jest IST. Ciężko ją znaleźć, ale można ją stworzyć (o tym w innym artykule), można też kupić ją w sklepach rpg z działem Diablo 2. Aby dobrze wymienić runy i oby nie zostać oszukanym trzeba zaznajomić się z nimi i dowiedzieć się co umożliwiają dzięki temu poznamy ich faktyczna wartość. Poniżej zamieszczona została tabelka, gdzie możecie obejrzeć statystyki run, w zależności od części wyposażenia, w której zostaną one wykorzystane.

Spis Run:

Nr. Runa Lvl W Broni W zbroi, hełmie W Tarczy
1 EL 11 +1 do Promienia światła, +50 do Skuteczności Ataku +1 do Promienia światła, +15 do Obrony +1 do Promienia światła, +15 do Obrony
2 ELD 11 +50 do Skuteczności Ataku przeciwko Nieumarłym, +75% do Obrażeń przeciwko Nieumarłym -15% spalanie Wytrzymałości +7% do Szansy na Blok
3 TIR 13 +2 Many za zabicie potwora +2 Many za zabicie potwora +2 Many za zabicie potwora
4 NEF 13 Odrzucenie +30 do Obrony przeciwko pociskom +30 do Obrony przeciwko pociskom
5 ETH 15 -25 do Obrony potworów +15% do odzyskiwania Many +15% do odzyskiwania Many
6 ITH 15 +9 do maksymalnych Obrażeń 15% Obrażeń przechodzi na Manę 15% Obrażeń przechodzi na Manę
7 TAL 17 19-156 Obrażeń od Trucizny przez 8 sekund +35% do Odporności na Trucizny +35% do Odporności na Trucizny
8 RAL 19 +5-30 Obrażeń od ognia +35% do Odporności na Ogień +35% do Odporności na Ogień
9 ORT 21 +1-50 Obrażeń od Błyskawic +35% do Odporności na Błyskawice +35% do Odporności na Błyskawice
10 THUL 23 +3-14 Obrażeń od Zimna, Czas trwania chłodu - 3 sekundy +35% do Odporności na Zimno +35% do Odporności na Zimno
11 AMN 25 7% Wykradania Życia, Czas trwania chłodu - 3 sekundy Atakujący otrzymuje Obrażenia 14 Atakujący otrzymuje Obrażenia 14
12 SOL 27 +9 do minimalnych Obrażeń Obrażenia zmniejszone o 7 Obrażenia zmniejszone o 7
13 SHAEL 29 Zwiększona Szybkość Ataku (20%) Szybsze odzyskiwanie równowagi (20%) Szybsze Blokowanie (20%)
14 DOL 31 32% Szansy na ucieczkę wroga po trafieniu Odzyskiwanie Życia +7 Odzyskiwanie Życia +7
15 HEL 33 Wymagania -20% Wymagania -15% Wymagania -15%
16 JO 35 +10 do Żywotności +10 do Żywotności +10 do Żywotności
17 LUM 37 +10 do Energii +10 do Energii +10 do Energii
18 KO 39 +10 do Zręczności +10 do Zręczności +10 do Zręczności
19 FAL 41 +10 do Siły +10 do Siły +10 do Siły
20 LEM 43 +50% więcej Złota od potworów +50% więcej Złota od potworów +50% więcej Złota od potworów
21 PUL 45 +100 do Skuteczności Ataku przeciwko Demonom, +75% do Obrażeń przeciwno Demonom +30% do Obrony +30% do Obrony
22 UM 47 25% na Otwarcie Ran +10% do wszystkich Odporności +22% do wszystkich Odporności
23 MAL 49 Uniemożliwia leczenie się potworów Magiczne Obrażenia zmniejszone o 7 Magiczne Obrażenia zmniejszone o 7
24 IST 51 30% większa Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów 25% większa Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów 25% większa Szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
25 GUL 53 +20% do Skuteczności Ataku +3% do maksymalnej Odporności na Trucizny +3% do maksymalnej Odporności na Trucizny
26 VEX 55 Wykrada 7% Many +5% do maksymalnej Odporności na Ogień +5% do maksymalnej Odporności na Ogień
27 OHM 57 +50% do Obrażeń +5% do maksymalnej Odporności na Zimno +5% do maksymalnej Odporności na Zimno
28 LO 59 20% szansy na zadanie śmiertelnego Ciosu +5% do maksymalnej Odporności na Błyskawice +5% do maksymalnej Odporności na Błyskawice
29 SUR 61 20% na to ze trafienie oślepi cel +5% do Many +50 do Many
30 BER 63 16% Szansy na Zamrożenie potwora, Czas zamrożenia - 2 sekundy Obrażenia zmniejszone o 8% Obrażenia zmniejszone o 8%
31 JAH 65 Spowalnia potwory o 25% +5% do Życia +50 do Życia
32 CHAM 67 Ignoruje Obronę przeciwnika Nie można zamrozić Nie można zamrozić
33 ZOD 69 Niezniszczalne Niezniszczalne Niezniszczalne



strony: [1] [2] [3] [4]
komentarz[66] |

Komentarze do "Runy i Słowa Runiczne w Diablo II"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.058162 sek. pg: