..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
mieszkańcy online:

wędrowców: 0

Czarodziejka



Czarodziejki to na pierwszy rzut oka małe i skromne osóbki, jednak po głębszym zastanowieniu możemy z niej zrobić prawdziwą "Maszynkę do zabijania" lub idealną postać do robienia wielkiej kasy.

Legenda:
Pomarańczowy – Przedmioty unikalne
Niebieski – Przedmioty magiczne
Zielony – Przedmioty setowe

Czarodziejka na mf dla więcej mających:

Przedmioty:
Hełm: Przyodziewek Arlekina (Czako/Shako)
Zbroja: Straż Tal Rasha (Pancerna Zbroja)
Broń: Ostrze Ali Baby (Tulwar)
Tarcza: Bezoki Mur (Złowroga Tarcza)
Rękawice: Osłony Fortuny (Kolcze Rękawice)
Buty: Podróżnik (Bitewne Buty)
Pas: Piękne odzienie Tal Rasha (Pas Kolczy)
Amulet: Orzeczenie Tal Rasha (Amulet)
Pierścienie: Pierścień Nagela x2
Inne: Talizmany (ilość i wielkość dowolna), Fortuna Gheeda (Duży Talizman)

Opis:
Ten układ ekwipunku pozwoli naszej postaci uzyskać bardzo wielkie mf (Magic Find) - ponad 600%. Skąd taki wynik, pytacie. Proszę bardzo, rozłożę to na części pierwsze. Dwa razy „Nagelki” dają nam łącznie 60% (jedna po 30%mf :P). Amulet nie daje nam nic, ale nie wiele jest dobrych amuletów z mf. Pas daje nam +15% (Zakładając, że perfekcyjny. Cały opis zakłada, że przedmioty są perfekcyjne.) Zbroja nie dość, że ma dużo obrony, bo aż od 833 do 941, to sama w sobie ma jeszcze +88%. Jeżeli dodamy do niego perf (doskonałego) Topaza dostaniemy kolejne +25%. Jak widzimy pas, amulet, i zbroja są zestawowe. Połączenie choć trzech przedmiotów z Tala daje nam kolejne +65%, czyli najlepiej jest dodać te trzy przedmioty. Podróżnik, jedne z najlepszych butów w grze, dają naszemu rachunkowi +50%. Czako lub jak ktoś woli Shako jest podwójnie pożyteczne +2 do wszystkich umiejętności i +50%. Dochodzimy do broni, pewnie wielu z was zdziwiło to, że „Sorcka” biega z Tulwarem. Wiem, że to śmiesznie wygląda, ale „Ali Baba” ma dwa miejsca na klejnot wiec się nie śmiać. Nie dość, że ma od 1%-99% (liczy się to w zależności od poziomu postaci więc różnie bywa policzyłem około 75% w rachunku.) To wracając do tych miejsc możemy tam włożyć dwa „Isty”(dla nie orientujących się, są to runy gdzie jeden ist daje +30%) więc łącznie mamy +60% i jak sporo nie? Jak się uprzemy to jeszcze do tarczy, która daje nam +1 do wszystkich umiejętności, wyrobimy w niej dziurę na klejnot wsadzamy ist i mamy +30%. W ekwipunku powinny znaleźć się też talizmany, najlepiej sporo małych talizmanów +7% (Mało, ale w przeliczeniu na np. dwadzieścia takich talizmanów mamy +120% ). Zdobyć przydało by się też „Fortune Gheeda”, która daje nam od +20% do 40%.

Grając tak wyposażoną postacią możemy liczyć na dobrego dropa (drop czyli znalezienie przedmiotu), który pomoże nam zarobić na inne postacie. Czarodziejka z takim sprzętem i dobrze porozdawanymi przedmiotami powinna poradzić sobie w wielu miejscach na „Hellu”.

Czarodziejka na mf dla mniej mających:

Przedmioty:
Hełm: Hełm Szczęścia (Szyszak)
Zbroja: Najzwyklejsza Zbroja (Różne rodzaje)
Broń: Mewa (Sztylet)
Tarcza: Kula Milabregi (Trójkątna Tarcza)
Rękawice: Osłona Fortuny (Kolcze Rękawice)
Buty: Podróżnik (Bitewne Buty)
Pas: Złoty Powróz (Ciężki Pas)
Amulety: Losowy Amulet Szczęścia (Różne rodzaje)
Pierścienie: Pierścień Nagela x2
Inne: Talizmany (ilość i wielkość dowolna)

Opis:
Z kolei ten układ ekwipunku jest bardzo tani w zdobyciu i da nam mniej więcej taki sam bilans procentowy co poprzedni model ekwipunku. Jest on jednak bardzo słaby w walce i wątpię żeby wielu używało takiej konfiguracji sprzętu. Nie wspominałem tego w poprzednim opisie, ale tamte rzeczy dawały nam +5 do wszystkich umiejętności. Ten zestaw nie daje nam nic, co jest sporym minusem. Najważniejszym i raczej jedynym plusem, i to bardzo widocznym jest to, że ten model jest o połowę tańszy niż jego poprzednik, a jego wynik w mf jest nawet bardzo podobny. Z kolei jego największym minusem, też bardzo widocznym, jest jego nieskuteczność w czasie walki. Możemy się bardzo namęczyć żeby ubić jakiegoś potwora za pomocą tych przedmiotów, gdzie wystarczy nam chwila żeby pozbyć się przeciwnika używając poprzednika.

Grając tak wyposażoną postacią możemy liczyć na dobrego dropa, ale trzeba liczyć się z tym, że możemy się namęczyć bijąc przeciwników. Nawet jak świetnie rozdamy umiejętności to i tak będziemy mieli problemy na „Hellu”.

Czarodziejka nastawiona na walkę:

Przedmioty:
Hełm: Horadrimowy Herb Tal Rasha (Maska Śmierci)
Zbroja: Straż Tal Rasha (Pancerna Zbroja)
Broń: Bezpowiekie Oko Tal Rasha (Wirujący Kryształ)
Tarcza: Bezoki Mur (Złowroga Tarcza)
Rękawice: Ognisty Mróz (Rękawice)
Buty: Podróżnik (Bitewne Buty)
Pas: Piękne Odzienie Tal Rasha (Pas Kolczy)
Amulet: Orzeczenie Tal Rasha (Amulet)
Pierścień: Kamień Jordana x2
Inne: Ansihilus (Mniejszy Talizman), Pochodnia Piekielnego Ognia (Duży Talizman)

Opis:
Najpotężniejszy z trzech przedstawionych modeli ekwipunków. Posiada on wiele bardzo pożytecznych bonusów. Łącznie daje nam +13 do wszystkich umiejętności! Jest to bardzo dużo jak dla Czarodziejki i jej potężnych czarów. Bardzo dużą rolę w tym połączeniu jak widać odgrywa zestaw „Tal Rasha”. Już sam zestaw i jego elementy dają nam ponad połowę bonusu do umiejętności. Ciekawym rozwiązaniem są też rękawice. „Ognisty Mróz” posiadają bonus +40% zwiększają maksimum many. Dla „Sorcki” jest to bardzo dużo, wiem z własnego doświadczenie bowiem, że np. posiadając 800 many po założeniu tak zwanych „Frostów” będziemy mieli 1132 many. Widać sporą różnicę. Zauważamy po raz kolejny, że w modelu pojawił się Podróżnik, czyli można spostrzec jak uniwersalne są te buty, tak jak uniwersalny jest tez Bezoki Mur. Jeżeli dobrze rozdysponujemy punkty umiejętności i dodamy do tego ten sprzęt wyjdzie nam potężna postać. Wymieniłem same plusy tego zestawienia. Praktycznie nie ma ono żadnych minusów po za jednym i najważniejszym - za taki ekwipunek zapłacimy krocie! No cóż, jeżeli chcemy mieć wypasione postacie musimy się wykosztować - tak jest zawsze.

Grając tak wyposażoną postacią nie powinniśmy liczyć na wysokiego dropa, tylko na to, że będziemy szli do przodu i nic nam nie stanie na drodze, bo wszystkich zmieciemy np. Zamarzniętą Kulą. Ten zestaw jest bardzo dobry, dla osób nie liczących na zarabianie tą postacią na inne. Ta postać to po prostu „maszynka do zabijania”!


Littauer.
komentarz[42] |

Komentarze do "Ekwipunki Klasowe"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda
   Jaka jest Twoja ulubiona postać z Diablo II?
Amazonka
Barbarzyńca
Czarodziejka
Druid
Nekromanta
Paladyn
Zabójczyni
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Runy i Słowa ...
   Lokacje w Dia...
   Kamienie Szla...
   Poradnik pocz...
   Historia
   Potwory zwykł...
   Ekwipunki Kla...
   Zadania Aktu ...
   Kapliczki w D...
   Zadania Aktu ...

   ShoutBox
Prawidłowe pierwsze objawy ciąży są zawsze słuszne? Uciążliwe choroby weneryczne objawy -pierwsze symptomy Występuje kaszak na glowie , sprawdź jak sobie z nim radzić?
Strona wygenerowana w 0.048164 sek. pg: